Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

 

Üdvözlünk honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlásoddal megtisztelsz bizalmaddal!

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdésed merült fel, vagy amennyiben egyedi igényed szeretnéd velünk megbeszélni, úgy kérjük, vedd fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

 

1. Bevezetés:

A jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) a www.blessyoutextil.hu weboldalon végzett termékértékesítésre vonatkoznak, és a vállalkozó, valamint a vásárlók (továbbiakban: Felhasználók) közötti jogviszony részleteit határozzák meg. A www.blessyoutextil.hu weboldalon keresztül a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni. A weboldal használatával tudomásul veszed és elfogadod a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

A www.blessyoutextil.hu online kereskedelmi portál üzemeltetőjeként és eladóként fenntartjuk jogunkat a jelen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására, így – egyebek mellett – a Termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatjuk. A módosítás a weboldalon történő közzétételt követően lép hatályba, és csak a hatályba lépést követő tranzakciókra érvényes.

A weboldalon található információk jóhiszeműen és a lehető legteljesebb körültekintés mellett kerültek feltüntetésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért nem vállalunk felelősséget.

 A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.

 

2. Vállalkozói adatok (melyek az Eladóra vagy Szolgáltatóra vonatkoznak):

Név: Subai Géza József e.v.

Székhely: 2022 Tahitótfalu, Ereszvények u. 36.

Nyilvántartási szám: 55880046

Statisztikai számjel: 57266402 7410 231 13

Adószám: 57266402-1-33

Közösségi adószám: HU57266402

Számlavezető pénzintézet: CIB Bank Zrt.

Számlaszám:

GIRO: 10700598-65030596-53200008

IBAN számlaszám: HU44-1070-0598-6503-0596-5320-0008

Telefon: +36 20 3694621

Email-cím: info@blessyoutextil.hu

Ügyfélszolgálat: rendeles@blessyoutextil.hu

 

Tárhelyszolgáltató: Shoprenter.hu Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság. székhelye: 4028 Debrecen, Kassai út 129., Cg. szám: 09-09-020636

 

 

3. Vásárlás a webshopból

3.1 Termékismertető

A webshopban található termékek Magyarországon, hazai munkaerővel készült kézműves termékek - 100% pamut, illetve 100% lenvászon alapanyagokból. Textilzsebkendők, textilszalvéták és mosható szájmaszkok alkotják a kínálatot. Használatuk és mosásuk egyszerű, mosógépben 40 fokon moshatók, magas hőfokon vasalhatók.

 

3.2 Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak. Az árak bruttó végfelhasználói árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

3.3 Vásárlás menete

Válaszd ki a webshop kínálatából a megfelelő terméket és tedd be a kosárba.

A megfelelő termékek kiválasztását követően, amennyiben nem kívánsz további terméket a kosárba tenni, válaszd a kosár tartalmának véglegesítését. Ezt követően szükséges kitölteni a megrendelést. A kosárba tett termékekre vonatkozóan az adásvételi szerződés az Eladó és a Vevő között a vevő által kitöltött megrendelésben meghatározott adatokkal és a jelen Ászf szerinti feltételekkel jön létre. Emiatt nagyon fontos, hogy a megrendelés pontosan legyen kitöltve. Kérjük, hogy figyelmesen olvasd el a megrendelésedet a véglegesítést megelőzően.

A megrendelés kézhezvételét 48 órán belül email-ben visszaigazoljuk a megrendelésben feltüntetett email címre küldött elektronikus levélben. Amennyiben rosszul töltötted ki a megrendelést és nem helyesen adtad meg email címedet, úgy a megrendelést sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudjuk. A megrendelés nem helyes kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, károkért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a vevőhöz, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

 

3.4 A szerződés létrejötte

A leadott megrendelés ajánlatnak minősül. Az ajánlatot visszaigazoló e-maillel fogadjuk el. A visszaigazoló e-mailünkkel, amellyel az ajánlatot elfogadjuk, jön létre a szerződés a Felek között.

Amennyiben a Vevő rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért Eladó nem tartozik felelősséggel.

Amennyiben a megrendelést valamilyen elháríthatatlan ok miatt nem tudjuk a jelen Ászf szerinti feltételekkel teljesíteni, úgy erről, a megrendelés visszaigazolását követően a lehető leghamarabb emailben értesítünk.

 

3.5 Fizetés

A Terméket az alábbi módokon tudod kifizetni:

 

3.5.1 Előre fizetés esetén

·         banki átutalás: a megvásárolt Termékek árát a megrendelés leadásakor előre utalással kell kifizetni. A megrendelt Termékek összeállítását a vételár Eladó számláján történt jóváírásakor kezdjük meg.

·         online bankkártyás fizetés: a megvásárolt Termékek árát a megrendelés leadásakor a bankkártya adatainak megadásával kell kifizetnie. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok az Eladóhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó CIB Bank Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: 957/1997/F, III/41. 044-10/2002. A bankkártyás online fizetési szolgáltatás igénybevételének további feltételeiről a CIB Bank Zrt. szerződési feltételei rendelkeznek. A megrendelt Termékek összeállítását a vételár Eladó számláján történt jóváírásakor kezdjük meg

 

3.5.2 Utánvétel esetén bankkártyás és készpénzes fizetésre is van lehetőség a futárnál, vagy a csomagautomatánál

 

3.6 Átvétel, szállítás

A megrendelt Termékek átvételi módjai az alábbiak lehetnek:

·         házhozszállítás futárszolgálat útján

·         GLS csomagpontra történő kézbesítés – ez esetben kérünk írd meg a rendeléskor, melyik automatába kéred a csomagod

·         Magyar Postán keresztül sima, nem ajánlott postai levélként történő kézbesítés

·         személyes átvétel: Budai Pékség, 1122 Bp, Maros u. 25. – itt készpénzes fizetésre nincs lehetőség, és nincs állandó készlet, hanem az utalás beérkezte után jelezzük a Vásárlónak, hogy mikortól vehető át a Termék. Innentől kezdve nyitvatartási időben bármikor kényelmesen átveheted csomagodat, nem kell időpontot egyeztetned

 

3.6.1. A szállítás díját Ön a megrendelés elküldésének folyamata során ismerheti meg, illetve a szállítási díjakról a weboldal „SZÁLLÍTÁS” menüpontjában tájékozódhat.

 

3.6.2. A megrendelést követően, ha bankkártyával vagy utalással történik a fizetés, akkor a megrendelt termék(ek) árának vevő általi kifizetését követő 5 munkanapon belül átadjuk a megrendelt termékeket a fuvarozónak, illetve leadjuk az átvételi helyre a csomagot. Ha a megrendelésben a vevő az utánvétes fizetést választotta, akkor a megrendelés beérkezését követő 5 munkanapon belül kerülnek a termékek a fuvarozónak átadásra. A megrendelt termékeket minimál csomagolásban, használt papírdobozban kapod kézhez, a környezetvédelem jegyében. A megrendelt termék(ek)et a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szállítja. Vállalkozó a fuvarozónak való átadás határidejéért vállal felelősséget. A kiszállítás a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.  és a Magyar Posta saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül történik meg. A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. általában az átadást követő 1 munkanapon belül kiszállítja a csomagot, ha sürgős a rendelésed, mindenképpen ezt a szállítási módot javasoljuk.

 

4. Elállási jog

4.1. A jelen pont szerinti elállásra vonatkozó rendelkezések kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki Terméket vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint a Termékkel kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban: Fogyasztó). Eladóval szerződő, Fogyasztónak nem minősülő Felhasználó esetén, amennyiben ezt a törvényi rendelkezések eltérése megkívánja, a Polgári Törvénykönyv megfelelő szakaszai lépnek jelen Általános Szerződési Feltételek kikötései helyébe.

 

4.2. Ha bármi kérdésed van a vásárolt termékkel kapcsolatban, vagy nem azt vártad, amit kaptál, kérünk jelezd nekünk e-mailben, hogy segíthessünk. Ha a terméket még nem használtad, nem mostad, és szeretnéd inkább visszaküldeni, lehetőséged van visszaküldeni - eredeti, sértetlen állapotában, 14 napon belül, és visszafizetjük a vételárat (a postaköltség nélkül). A visszaküldés költsége is Téged terhel. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk.

 

4.3. Egyedi kérésre készített, személyre szabott termék esetén nem gyakorolható az elállási jog.

 

5. Jogérvényesítési lehetőségek

5.1. Panaszügyintézés helye: Felhasználóként a Termékkel kapcsolatos fogyasztói kifogásaidat az alábbi elérhetőségen terjesztheted elő:

E-mail cím: info@blessyoutextil.hu

Telefonszám: +36 20 3694621

A panasz közlésére/benyújtására az alábbi lehetőségeket biztosítjuk:

5.2.1. szóban (telefonon),

5.2.2. írásban (postai úton, elektronikus levélben).

 

5.3. Panasz közlésével kapcsolatos eljárás:

5.3.1. a telefonon közölt szóbeli panaszt minden munkanapon 8 és 16 óra között,

5.3.2. elektronikus eléréssel – üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva – az írásbeli panaszt folyamatosan fogadjuk.

 

5.4. Írásban történő panaszközlés: Az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontunkat a panasz közlését követő 30 napon belül megküldjük Önnek.

 

5.5. Szóban történő panaszközlés: A szóbeli panaszt – kivéve azt az esetet, ha a panasz azonnali kivizsgálása adott esetben nem lehetséges – azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén átadjuk, telefonon közölt szóbeli panasz esetén – egyidejűleg az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontunknak a panasz közlését követő 30 napon belül az Ön részére történő megküldésével – megküldjük, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el. A panasz kivizsgálásáért Önnel szemben külön díjat nem számítunk fel.

 

5.6. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek Amennyiben a közöttünk esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Ön számára:

5.6.1. Az elutasító választ indokoljuk és tájékoztatjuk, hogy elutasító válasz esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független békéltető testületekhez fordulhat. A békéltető testületekről és eljárásukról a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján (www.nfh.hu) tudhat meg több információt. Panasza esetén elsődlegesen a fogyasztó lakóhelye szerinti békéltető testület illetékes.

 

5.6.2. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: fogyasztóvédelmi panasz esetén felkeresheti a területileg illetékes járási hivatalokat. A járási hivatalok listáját az alábbi címen érheti el: http://jarasinfo.gov.hu/

 

5.6.3. Bírósági eljárás kezdeményezése. Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021. január 01.